ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ Έξω από το εκκλησάκι του Μιχαήλ Αρχαγγέλου γύρω στα 1970. Πριν “εκπολιτισθεί” ο τόπος….. Διάφορες παλιές φωτογραφίες: